Zmena zmluvných podmienok
Radi by sme vás informovali, že z dôvodu zmeny právnych predpisov a z dôvodu vývoja na bankovom a finančnom trhu, ktorý objektívne ovplyvňuje poskytovanie bankových produktov alebo podmienky ich poskytovania, Slovenská sporiteľňa s účinnosťou od 1. januára 2024 mení:
Radi by sme vás informovali, že z dôvodu zmeny právnych predpisov a z dôvodu vývoja na bankovom a finančnom trhu, ktorý objektívne ovplyvňuje poskytovanie bankových produktov alebo podmienky ich poskytovania, Slovenská sporiteľňa s účinnosťou od 1. januára 2024 mení:
Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
- rozšírenie spôsobov identifikácie Klienta pri diaľkovej komunikácii,
- zavedenie oprávnenia Banky použiť ako zdroj údajov o Klientovi údaje z registrov právnických a fyzických osôb, ktoré sú vytvorené v zmysle legislatívy,
- upresnenie pravidiel, ak je Bankový produkt poskytovaný viacerým Klientom súčasne,
- zavedenie vyhlásenia Klienta o konečnom príjemcovi príjmov v zmysle daňových predpisov,
- zmena pravidiel uplatňovania zahraničného daňového domicilu Klientov,
- upresnenie pravidiel v súvislosti s uplatňovaním medzinárodných sankcií, AML predpisov, medzinárodnej pomoci a spolupráci pri správe daní a FATCA.
Dodatok č. 2 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Všeobecných obchodných podmienok účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
- rozšírenie spôsobov identifikácie Klienta pri diaľkovej komunikácii,
- zavedenie oprávnenia Banky použiť ako zdroj údajov o Klientovi údaje z registrov právnických a fyzických osôb, ktoré sú vytvorené v zmysle legislatívy,
- upresnenie pravidiel, ak je Bankový produkt poskytovaný viacerým Klientom súčasne,
- zavedenie vyhlásenia Klienta o konečnom príjemcovi príjmov v zmysle daňových predpisov,
- zmena pravidiel uplatňovania zahraničného daňového domicilu Klientov,
- upresnenie pravidiel v súvislosti s uplatňovaním medzinárodných sankcií, AML predpisov, medzinárodnej pomoci a spolupráci pri správe daní a FATCA.
Dodatok č. 2 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Všeobecných obchodných podmienok účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
Podmienky vykonávania platobných služieb
Podmienky vykonávania platobných služieb
- upresnenie okamihu prijatia Platobného príkazu, podmienok jeho prijatia a vykonania Bankou,
- rozlišovanie okamihu prijatia Platobného príkazu Bankou a jeho vykonania,
- úprava postupu Banky pri odmietnutí vykonania Platobného príkazu,
- stanovenie času, po uplynutí ktorého je Banka oprávnená pripísať došlú platbu v prospech Účtu najbližší nasledujúci Obchodný deň,
- úprava postupu Banky pri zistení podvodnej platobnej operácie a pri jej opravnom zúčtovaní,
- doplnenie dôvodov odpísania peňažných prostriedkov z Účtu aj bez predloženia Platobného príkazu, neprijatia alebo nevykonania Platobného príkazu Bankou,
- doplnenie práva Banky vykonať Platobný príkaz na štandardný Domáci prevod s budúcim dňom splatnosti ako Okamžitú platbu,
- upresnenie postupu pri kontrole splnenia podmienok pre vykonanie Platobného príkazu na Cezhraničný prevod a postupu Banky pri odmietnutí jeho vykonania.
Dodatok č. 12 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Podmienok vykonávania platobných služieb účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
Produktové obchodné podmienky Treasury
- zavedenie možnosti dohodnúť viacero dní splatnosti úrokov pri vkladovom účte a určiť úrokovú sadzbu pre jednotlivé úrokové obdobia,
- rozšírenie možností použitia konvencie Obchodného dňa a posunu konca úrokového obdobia.
Dodatok č. 5 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Produktových obchodných podmienok Treasury účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
Produktové obchodné podmienky pre investičné služby
- doplnenie možnosti vedenia slovenských cenných papierov na držiteľskom účte Banky.
Dodatok č. 3 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Produktových obchodných podmienok pre investičné služby účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
Reklamačný poriadok
- upresnenie, čo Banka považuje za oprávnenú Reklamáciu a kedy sa Banka nezaoberá Reklamáciou,
- doplnenie postupu Banky pri vybavovaní Reklamácie, ktorá má nedostatky,
- upresnenie, aké náklady na Reklamáciu znáša Klient a aké Banka.
Dodatok č. 2 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Reklamačného poriadku účinného od 1. januára 2024 nájdete tu
Zverejnenie k debetným kartám
- zvýšenie Limitu používania Platobných kariet,
- zvýšenie Maximálneho limitu používania Platobnej karty.
Úplné znenie tohto Zverejnenia účinného od 1. januára 2024 nájdete tu
Zverejnenie ku kreditným kartám
- doplnenie informácie o ukončení predaja služby Šikovný nákup,
- zavedenie zvýhodnenia pre Klienta v prípade zmeny typu Kreditnej karty Visa Classic alebo Štedrá karta na Visa Gold.
Úplné znenie tohto Zverejnenia účinného od 1. januára 2024 nájdete tu
Zverejnenie k elektronickým službám
- zvýšenie limitu na jeden hotovostný výber z bankomatu prostredníctvom Príkazu cez Elektronickú službu George,
- vypustenie starej verzie Elektronickej služby Internetbanking a Bezpečnostného predmetu - Elektronického osobného kľúča (EOK) používaného v tejto starej verzii, ktoré už Banka neposkytuje.
Úplné znenie tohto Zverejnenia účinného od 1. januára 2024 nájdete tu
Zverejnenie k podmienkam identifikácie osôb, voči ktorým sa uplatňujú medzinárodné sankcie
- aktualizácia pojmov a aktualizácia spôsobu zverejňovania informácií o osobách, voči ktorým sa uplatňujú medzinárodné sankcie.
Úplné znenie tohto Zverejnenia účinného od 1. januára 2024 nájdete tu
Ak sa akákoľvek zmena týka vami využívaného Bankového produktu a nesúhlasíte s ňou, môžete Zmluvu, na základe ktorej je vám tento Bankový produkt poskytovaný, pred nadobudnutím účinnosti zmeny bezplatne a s okamžitou účinnosťou vypovedať.
Všeobecné obchodné podmienky
- rozšírenie spôsobov identifikácie Klienta pri diaľkovej komunikácii,
- zavedenie oprávnenia Banky použiť ako zdroj údajov o Klientovi údaje z registrov právnických a fyzických osôb, ktoré sú vytvorené v zmysle legislatívy,
- zavedenie vyhlásenia Klienta o konečnom príjemcovi príjmov v zmysle daňových predpisov,
- zmena pravidiel uplatňovania zahraničného daňového domicilu Klientov,
- upresnenie pravidiel v súvislosti s uplatňovaní medzinárodných sankcií, AML predpisov, medzinárodnej pomoci a spolupráci pri správe daní a FATCA.
Dodatok č. 3 so všetkými zmenami nájdete tu.
Úplné znenie Všeobecných obchodných podmienok účinných od 1. januára 2024 nájdete tu.
Podmienky vykonávania platobných služieb
- upresnenie okamihu prijatia Platobného príkazu, podmienok jeho prijatia a vykonania Bankou,
- rozlišovanie okamihu prijatia Platobného príkazu Bankou a jeho vykonania,
- úprava postupu Banky pri odmietnutí vykonania Platobného príkazu,
- stanovenie času, po uplynutí ktorého je Banka oprávnená pripísať došlú platbu v prospech Účtu najbližší nasledujúci Obchodný deň,
- úprava postupu Banky pri zistení podvodnej platobnej operácie a pri jej opravnom zúčtovaní,
- doplnenie dôvodov odpísania peňažných prostriedkov z Účtu aj bez predloženia Platobného príkazu, neprijatia alebo nevykonania Platobného príkazu Bankou,
- doplnenie práva Banky vykonať Platobný príkaz na štandardný Domáci prevod s budúcim dňom splatnosti ako Okamžitú platbu,
- upresnenie postupu pri kontrole splnenia podmienok pre vykonanie Platobného príkazu na Cezhraničný prevod a postupu Banky pri odmietnutí jeho vykonania.
Dodatok č. 12 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Podmienok vykonávania platobných služieb účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
Produktové obchodné podmienky Treasury
- zavedenie možnosti dohodnúť viacero dní splatnosti úrokov pri vkladovom účte a určiť úrokovú sadzbu pre jednotlivé úrokové obdobia,
- rozšírenie možností použitia konvencie Obchodného dňa a posunu konca úrokového obdobia.
Dodatok č. 5 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Produktových obchodných podmienok Treasury účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
Produktové obchodné podmienky pre investičné služby
- doplnenie možnosti vedenia slovenských cenných papierov na držiteľskom účte Banky.
Dodatok č. 3 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Produktových obchodných podmienok pre investičné služby účinných od 1. januára 2024 nájdete tu
Reklamačný poriadok
- upresnenie, čo Banka považuje za oprávnenú Reklamáciu a kedy sa Banka nezaoberá Reklamáciou,
- doplnenie postupu Banky pri vybavovaní Reklamácie, ktorá má nedostatky,
- upresnenie, aké náklady na Reklamáciu znáša Klient a aké Banka.
Dodatok č. 2 so všetkými zmenami nájdete tu
Úplné znenie Reklamačného poriadku účinného od 1. januára 2024 nájdete tu
Zverejnenie k podmienkam identifikácie osôb, voči ktorým sa uplatňujú medzinárodné sankcie
- aktualizácia pojmov a aktualizácia spôsobu zverejňovania informácií o osobách, voči ktorým sa uplatňujú medzinárodné sankcie.
Úplné znenie tohto Zverejnenia účinného od 1. januára 2024 nájdete tu
Okrem popísaných zmien vo všetkých dokumentoch spresňujeme formulácie. Tieto upresnenia nemajú dopad na podmienky poskytovania produktu.