Poistenie zneužitia platieb
Ochráňte svoje peniaze pred podvodníkmi na internete.

V záujme čo najrýchlejšieho riešenia vašej reklamácie, nezabudnite nám uviesť čo možno najviac faktov (najmä údaje, vďaka ktorým vás budeme vedieť identifikovať) a podrobný popis situácie alebo predmetu reklamácie.
Viac informácií nájdete v Reklamačnom poriadku.
Karty
Retailové procesné centrum
Platby
Retailové procesné centrum
Platby
Retailové procesné centrum
Ombudsman
Retailové procesné centrum
Retailové procesné centrum
V prípade, ak s riešením vašej situácie nie ste spokojný alebo vysvetlenie a odpoveď na reklamáciu, ktorú ste od nás dostali, nie je dostatočné, je vám k dispozícii aj Ombudsman Slovenskej sporiteľne.
Termín osobnej návštevy si môžete s nami vopred dohodnúť e-mailom na adrese ombudsman@slsp.sk.
Na Ombudsmana sa môžete obrátiť: