Výhody poistenia
- Chráni pred možnými vysokými finančnými výdavkami spojenými s nepredvídateľnými udalosťami pri vašich cestách do celého sveta.
- Pomôže vám preklenúť náklady spojené s výdavkami v zahraničí za lekárske ošetrenie, hospitalizáciu v nemocničnom zariadení alebo prevoz z nemocnice v zahraničí na Slovensko.
- Začiatok poistenia je najskôr 3 hodiny od dojednania poistenia.
- S poistením počas celého roka sa nemusíte viac starať o kúpu cestovného poistenia pred každou cestou do zahraničia.
- Neobmedzený počet ciest do zahraničia, pričom jedno vycestovanie môže trvať max. 90 dní.
- Rodinné cestovné poistenie chráni aj rodinných príslušníkov (manžel/-ka alebo druh/-žka, deti do ich veku 19 rokov bez ohľadu na ich počet).
- Rodinní príslušníci môžu nezávisle cestovať aj bez majiteľa osobného účtu.
Krytie liečebných nákladov súvisiacich s ochorením COVID-19
Verejné vyhlásenie k rozšíreniu poistného krytia liečebných nákladov súvisiacich s ochorením COVID-19 v krajinách bezpečných pre cestovanie, podľa podmienok verejného vyhlásenia.
Čo poistenie obsahuje
- Poistenie liečebných nákladov v zahraničí
- Poistenie batožiny
- Poistenie trvalých následkov a smrti následkom úrazu
- Poistenie zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví
- Poistenie právnej ochrany na cestách v zahraničí
- Poistenie nepojazdného motorového vozidla
- Poistenie predčasného návratu zo zájazdu
- Náklady na cestu príbuzného
- Predĺženie pobytu po hospitalizácii
- Asistenčné služby
Rozsah poistného krytia
Voliteľné rozšírenia krytia
Horská záchranná služba na Slovensku
Storno zájazdu
Rizikové športy
Máte záujem o poistenie?
V apke George si ho vyklikáš za 2 minúty
Ako postupovať v prípade škodovej udalosti v zahraničí?
Bezodkladne kontaktujte asistenčnú službu:
GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA, s.r.o.
na tel. č. +421/2/68 20 20 60
a riaďte sa jej pokynmi.
Asistenčná služba je vám k dispozícii 24 hodín denne
(v slovenskom, českom a anglickom jazyku).
Vzhľadom na súčasnú situáciu na Ukrajine, nie je možné poskytovať asistenčné služby z cestovného poistenia pre klientov, ktorí sa v tejto krajine nachádzajú.
Ako postupovať, keď potrebujete dopravnú asistenciu?
Poskytuje pomoc a služby v oblasti nepravidelnosti leteckej, železničnej, autobusovej dopravy a refundáciu v prípade zrušenia letu.
Bezodkladne kontaktujte:
Click2Claim
na tel. č. +421/2/20 57 05 46
Asistenčná služba je vám k dispozícii 24 hodín denne
(v českom a anglickom jazyku).
Ako postupovať, keď potrebujete pomoc v slovenských horách?
V prípade tiesňovej situácie v slovenských horách (úraz/zranenie/zablúdenie/uviaznutie v teréne a pod.) bezodkladne kontaktujte:
non-stop dispečing Horskej záchrannej služby na tel. č. 18 300 alebo
non-stop linku Integrovaného záchranného systému na tel. č. 112.
Ako nahlásiť škodovú udalosť po návrate na Slovensko?
- bezodkladne, najneskôr však do 30 dní po návrate na Slovensko,
- elektronicky na e-mailovú adresu: cestovnepoistenie@koop.sk
- písomne na určenom tlačive, ktoré je k dispozícii na stránke https://kooperativa.sk/bankopoistenie/skody-nezivotne-poistenie
- vyplnené tlačivo a požadované doklady je potrebné podpísané zaslať na adresu: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group, Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava.
Dokumenty k poisteniu
PDF (514 KB) | |
PDF (135 KB) | |
PDF (42 KB) | |
PDF (561 KB) | |
PDF (73 KB) |