Slovenská sporiteľňa je banka, ktorej záleží na prosperite Slovenska a na jeho budúcnosti. V unikátnom Indexe prosperity porovnávajú analytici Slovenskej sporiteľne našu krajinu s ostatnými štátmi EÚ. Výsledné 23. miesto z 27 nie je lichotivým výsledkom. Najväčšia slovenská banka sa aj pomocou kampane spájajúcej tradície s modernosťou bude snažiť priblížiť čo najširšej skupine ľudí dôležitosť týchto čísel, ktoré majú vplyv aj kvalitu ich života na Slovensku.


Štvrté najhoršie školstvo v únii. Doteraz sme dobehli priemer ekonomiky EÚ len na 80 %. A čo je najdôležitejšie – celkovo žijeme kratšie a v zdraví len 57 rokov, čo je o 5 rokov menej ako Česko a o 13 menej ako Švédsko.

„Ako zodpovedný líder chceme aj v kontexte blížiacich sa volieb formovať verejnú diskusiu a mienku smerom k témam, ktoré sú dôležité pre budúcnosť a prosperujúcu krajinu. Aby sa Slovensko stalo krajinou, ktorá má víziu, ktorá má potenciál a v ktorej sa oplatí žiť a podnikať. Hlavným posolstvom kampane sú dôležitáéčísla pre budúcnosť Slovenska. Mali by sme mať ako spoločnosť ambíciu posúvať sa k prosperite v dlhodobom horizonte. Presne preto potrebujeme vedieť, kde sme dnes, a na to dáva Index prosperity unikátny pohľad,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

Dôležitým začiatkom je event, ktorý sa uskutoční v utorok 22. augusta – ekonomický talk #RATAMEsBUDUCNOSTOU. Výsledky Indexu prosperity Slovenska budú prezentovať Mária Valachyová a David Navrátil, hlavní ekonómovia Slovenskej a Českej sporiteľne. V panelovej diskusii sa o potrebe inovácií, vedy, výskumu a vzdelávania budú rozprávať s Mária Bieliková z KInIT, Peter Kolesár z Civitty, Ivan Mikloš z MESA10 a Peter Krutil zo Slovenskej sporiteľne. 


Kampaň aj mediaevent má výraznú vizuálnu a zvukovú linku. Originálne výšivky vytvorené z čísiel dôležitých pre budúcnosť našej krajiny, ľudia uvidia v digitálnych formátoch, brandingoch stránok, na sociálnych sieťach, ale aj na obecných nástenkách. Audio a video formáty budú rovnako silne zastúpené v digitále, na sociálnych sieťach, v obecných rozhlasoch, a napríklad budú nasadené aj na všetkých kanáloch Šláger TV.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici

Creative Directors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke

Copywriter: Peter Rajčák, Anita Murinčáková

Strategy Director: Simona Mištíková

Account Management: Anita Murinčáková, Ema Beňová

Produkcia: Crossline

Postprodukcia: TruKru Studio

Hudba: Matúš Široký

 

Mediálna Agentúra: Wavemaker

Account Management: Michal Vážny

Content strategy: Denisa Turányiová

Digital media: Peter Povýšil