Najväčšia slovenská banka sa spolu so svojou nadáciou spojila s iniciatívou PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ a prepojila jej posolstvo s aktuálnou kampaňou o Indexe prosperity. Zároveň prenecháva pre iniciatívu svoj priestor v televíznej kampani. Sporiteľňa chce upozorniť na súčasný stav ekonomiky krajiny, ktorá je momentálne na úrovni 80 % ekonomiky Európskej únie, a na to, že práve voľby majú moc ovplyvniť, akým smerom sa krajina bude vyvíjať. 

Najväčšia slovenská banka sa spolu so svojou nadáciou spojila s iniciatívou PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ a prepojila jej posolstvo s aktuálnou kampaňou o Indexe prosperity. Zároveň prenecháva pre iniciatívu svoj priestor v televíznej kampani. Sporiteľňa chce upozorniť na súčasný stav ekonomiky krajiny, ktorá je momentálne na úrovni 80 % ekonomiky Európskej únie, a na to, že práve voľby majú moc ovplyvniť, akým smerom sa krajina bude vyvíjať. 

„V predvolebnom čase sa snažíme formovať verejnú diskusiu kľúčovými  ekonomickými číslami. Zverejnili sme Index prosperity a špeciálnymi kampaňovými formátmi sa snažíme štartovať uvažovanie o budúcnosti nasej krajiny, vrátane motivácie zúčastniť sa volieb, neodchádzať. Ako Nadácia Slovenskej sporiteľne sme hrdým podporovateľom iniciatívy Chcem tu zostať – pretovolim.sk,“ komentuje iniciatívu Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

Index prosperity, ktorý vytvorili analytici Slovenskej sporiteľne, mapuje stav slovenskej ekonomiky, školstva, vedy, demokracie a množstva ďalších oblastí, ktoré ovplyvňujú kvalitu života v krajine. Počas predvolebného obdobia sa politické kampane často venujú skôr emóciám ako skutočným ukazovateľom stavu krajiny. Preto banka spojila silu analytických dát s odkazom iniciatívy PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ.

Veľa mladých plánuje z krajiny odísť, 30. septembra však majú príležitosť vývoj celej spoločnosti ovplyvniť na voľbách. Pretovolim.sk vyzýva mladých, aby svoj hlas nenechali prepadnúť a aktívne prispeli k lepšej budúcnosti Slovenska. Jej ambasádori sú sociologička a expremiérka Iveta Radičová, influencerka Veronika Cifrová Ostrihoňová a hokejista Michal Handzuš.

Kampaň bude nasadená na Markíze a TV JOJ počas predvolebného týždňa od 22. do 28. septembra. Je podpísaná Nadáciou Slovenskej sporiteľne a odkazuje na web pretovolim.sk.

„V predvolebnom čase sa snažíme formovať verejnú diskusiu kľúčovými  ekonomickými číslami. Zverejnili sme Index prosperity a špeciálnymi kampaňovými formátmi sa snažíme štartovať uvažovanie o budúcnosti nasej krajiny, vrátane motivácie zúčastniť sa volieb, neodchádzať. Ako Nadácia Slovenskej sporiteľne sme hrdým podporovateľom iniciatívy Chcem tu zostať – pretovolim.sk,“ komentuje iniciatívu Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

Index prosperity, ktorý vytvorili analytici Slovenskej sporiteľne, mapuje stav slovenskej ekonomiky, školstva, vedy, demokracie a množstva ďalších oblastí, ktoré ovplyvňujú kvalitu života v krajine. Počas predvolebného obdobia sa politické kampane často venujú skôr emóciám ako skutočným ukazovateľom stavu krajiny. Preto banka spojila silu analytických dát s odkazom iniciatívy PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ.

Veľa mladých plánuje z krajiny odísť, 30. septembra však majú príležitosť vývoj celej spoločnosti ovplyvniť na voľbách. Pretovolim.sk vyzýva mladých, aby svoj hlas nenechali prepadnúť a aktívne prispeli k lepšej budúcnosti Slovenska. Jej ambasádori sú sociologička a expremiérka Iveta Radičová, influencerka Veronika Cifrová Ostrihoňová a hokejista Michal Handzuš.

Kampaň bude nasadená na Markíze a TV JOJ počas predvolebného týždňa od 22. do 28. septembra. Je podpísaná Nadáciou Slovenskej sporiteľne a odkazuje na web pretovolim.sk.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici

Creative Directors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke

Copywriter: Peter Rajčák, Anita Murinčáková

Strategy Director: Simona Mištíková

Account Management: Anita Murinčáková, Ema Beňová

Produkcia: Crossline

Postprodukcia: TruKru Studio

Hudba: Matúš Široký

 

Mediálna Agentúra: Wavemaker

Account Management: Michal Vážny

Content strategy: Denisa Turányiová

Digital media: Peter Povýšil