Ako pošlem okamžitú platbu?

Posledná aktualizácia článku 11.04.2025

Teraz môžete cez Georgea posielať a prijímať peniaze z jednej banky do druhej za pár sekúnd:

  • okamžité platby sú bez poplatkov ako súčasť balíka služieb
  • banky podporujú okamžité platby už v 26 krajinách
  • okamžité platby fungujú 24 hodín denne, 365 dní v roku
  • George vyhodnotí, či peniaze posielate na účet v banke, ktorá prijíma okamžité platby
  • môžete ich poslať aj cez  Payme z mobilu cez Messenger alebo WhatsApp
  • všetky okamžité platby musia byť vykonané v eurách

Je dobré vedieť, že...

V Georgeovi je maximálny denný limit okamžitých platieb 5.000 EUR.

Takto pošlete okamžitú platbu cez mobilného Georgea:

  • prihláste sa do Georgea v mobile
  • zvoľte účet, z ktorého chcete poslať okamžitú platbu

 

nová platba nová platba
  • kliknite na Nová platba a Zadať platbu

 

zadanie platby zadanie platby
  • vyhľadajte alebo vyplňte príjemcu platby
  • zadajte sumu a kliknite na Ďalej
  • uvidíte zhrnutie platby
  • skontrolujte, či máte pri Okamžitej platbe napísané Aktívna

 

úprava okamžitej platby úprava okamžitej platby
  • môžete pridať poznámku pre príjemcu, referenciu pre prijímateľa či platobné symboly
  • platbu potvrďte
  • okamžitá platba príde na druhý účet o pár sekúnd

Môže sa stať, že vaša platba nebude zrealizovaná z legislatívnych dôvodov alebo z dôvodu stanovených regulátorom.

V tomto prípade vám odporúčame skontrolovať, či zaslaná platba obsahuje všetky povinné náležitosti.

  • Ak je príjemcom platby fyzická osoba, je nevyhnutné napísať jej celé meno a priezvisko.
  • Ak je príjemcom platby právnická osoba, je nevyhnutné uviesť jej celý názov a právnu formu (napr. s.r.o.; a. s. GmBh, Ltd., ...).

Ak ste v pôvodnej platbe tento údaj nemali správne napísaný, odporúčame vám, aby ste zadali platbu ešte raz so správnymi údajmi, prípadne ju zadajte ako štandardnú platbu.

Opatrenia Slovenskej sporiteľne v oblasti preverovania obchodov a dodržiavania medzinárodných sankcií nájdete tu.

Viac informácií vám vieme poskytnúť na našom Klientskom centre 0850 111 888, prípadne v ktorejkoľvek pobočke.

Pomohol vám tento článok lepšie pochopiť Georgea?

Prečítajte si tento článok v
Zdieľať tento článok